nuotr9

Gegužės 4 d., penktadienį, Naujosios Vilnios poliklinikoje duris atvėrė renovuota registratūra. Paminėjome Motinos dieną ir atnaujintos registratūros atidarymą. Poliklinikos direktorius Ernestas Petrulis, pasipuošęs vyriausiojo virėjo prijuoste ir specialia kepuraite, atvykstančius pacientus ir poliklinikos darbuotojus vaišino šviežiai spaustomis morkų - burokėlių sultimis. Vaikučiai gavo dovanų spalvotų balionų. Pacientų veiduose netrūko nuostabos, šypsenų ir juoko. 

Atvėrę renovuotos registratūros duris, norime išskirti mūsų poliklinikos privalumus. 

Viena didelė patogi registratūra. Pirmoji naujiena - vaikų ir suaugusiųjų registratūros sujungtos į vieną registratūrą. Prie jų prijungiama ir Psichikos centro registratūra. Renovuotoje registratūroje laukiami visi poliklinikoje prisirašę ar dar tik pageidaujantys prisirašyti pacientai. Pirmame poliklinikos aukšte pacientų patogumui - atnaujintas patogus vestibiulis, kuriame jausitės maloniau ir ramiai sulauksite savo eilės prie registratūros langelio.  

Specialūs langeliai neįgaliesiems. Atvykę į polikliniką neįgalieji galės patogiai bendrauti su registratūros darbuotojomis, kadangi langeliai yra pritaikyti būtent jiems. 

Skambučių centras, kur siekiama kaip įmanoma greičiau ir kokybiškiau aptarnauti kiekvieną pacientą. Esant dideliems skambučių srautams epidemijų metu, vos atsilaisvinusi registratorė perskambins žmonėms, į kurių skambučius nespėta atsiliepti. Kuo lengviau pacientai prisiskambina į registratūrą, tuo rečiau jie atvyksta iš anksto nepranešę. Jei pacientai atvyksta kiekvienas savo laiku, jokių aptarnavimo sunkumų nekyla. Jungtinės registratūros tikslas - kuo trumpesnis prisiskambinimo į polikliniką laikas ir efektyvesnis pacientų aptarnavimas.

Vaiko ir mamos kambarys. Šalia naujosios registratūros įrengtas Vaiko ir mamos kambarys, kur bus galima nuprausti mažylius, pakeisti sauskelnes ir pan. Jaunoms šeimoms tai didelis privalumas, kurio iki šiol poliklnika negalėjo pasiūlyti. 

Zona vaikiškiems vežimėliams. Pirmame aukšte bus pažymėta zona specialiai vaikiškiems vežimėliams palikti. Poliklinikos administracija ypač rūpinasi jaunų šeimų patogumais, todėl siekia sudaryti kuo palankesnes sąlygas tėveliams ir jų vaikučiams. 

Eilių valdymo sistema. Poliklinikos pirmame aukšte, šalia registratūros veikia Eilių valdymo sistema. Šiuo metu atvykę pacientai yra maksimaliai greitai aptarnaujami registratūros darbuotojų, vos tik sulaukę savo eilės prie registratūros langelio. Ši sistema turi didelį privalumą - konfidencialumą. Visiems atvykusiems pacientams nereikia stovėti vienoje eilėje, arti vienas kito. Prie langelio atėjęs pacientas gali konfidencialiai pasakyti, pas kurios srities specialistą atvyko. Juk ne kiekvienam patinka, kai apie jo sveikatos problemas girdi šalia esantis nepažįstamas žmogus!…

Vaizdo ekranas, kuriame bus pristatomos visos poliklinikos svarbiausios naujienos. 

Registratūros vyr. medicinos registratorė Renata Voronovič, atkreipia dėmesį į keletą aspektų: “Poliklinikos registratūroje dirbu jau seniai - 10 metų buvau paprasta registratorė, o jau 8 metus vadovauju registratorių komandai. Bėgant laikui registratūros darbo specifika pasikeitė iš esmės. Norėčiau paprašyti pacientų abipusio bendradarbiavimo. Jei skambinate į registratūrą, nepadėkite ragelio vos po 2 neatsilieptų signalų. Merginos tikrai atsilieps, Jūsų prašome šiek tiek kantrybės. Kuomet žmogui reikalinga skubi pagalba, ligonio artimieji ar pats ligonis prašomas kuo tiksliau papasakoti apie sveikatos sutrikimus, nieko nenutylint. Tai reikalinga registratorėms, kurios kryptingai nusiųs pas tokį specialistą, kurio konsultacija bus reikalingiausia”. 

Voronovič džiaugiasi, kad daugėja pacientų, kurie paskirtu metu negalėdami atvykti pas gydytoją, paskambina ir praneša registratūros darbuotojoms. Kitas pacientas, kuriam galbūt skubiai reikia patekti pas gydytoją, gali greičiau atvykti į konsultaciją. Apie savo neatvykimą iš anksto užsiregistravęs pacientas gali pranešti tiek paskambinęs, tiek parašęs sms žinutę, tiek internetu. Registratūroje yra telefono aparatas specialiai tam, kad žmogus (nors ir savaitgalį prisiminęs), galėtų parašyti sms žinutę apie savo neatvykimą. 

Tikimės, kad pacientai įvertins poliklinikos administracijos ir visų darbuotojų pastangas siekiant suteikti savalaikį ir kokybišką aptarnavimą. 

Aukštyn