Lapkričio 19 d., penktadienį, Naujosios Vilnios poliklinikoje pradėjo veikti Jungtinis Skambučių centras, aptarnausiantis beveik 45 000 Naujosios Vilnios ir Naujininkų klinikų pacientus atsiliepiant į jų skambučius. Kaip jau buvo paskelbta anksčiau, šios dvi poliklinikos toliau veiks kaip viena.

Naujasis Skambučių centras įkurtas 94 kv. m. poliklinikos patalpose V. Sirokomlės g. 8, Vilniuje.Skambučių operatorėms įrengta 12 darbo vietų. Numatoma priimti iki 1500 skambučių per dieną, kas yra apie 1,5 karto daugiau nei aptarnauta iki šiol.

Jungtinio Skambučių centro atidaryme dalyvavo Vilniaus miesto savivaldybės vicemerė Edita Tamošiūnaitė, Vilniaus miesto savivaldybės Sveikatos skyriaus vedėja Viktorija Turauskytė ir pavaduotoja Deimantė Noreikienė. Gausų medicinos darbuotojų ir gydytojų kolektyvą pasveikino poliklinikos direktorius Ernestas Petrulis. Džiaugiamės bendru Vilniaus miesto savivaldybės ir poliklinikos projektu, įgyvendinant 2 medicinos įstaigų sujungimą. Naujojo Skambučių centro atidarymas pažymi Naujininkų klinikos prijungimą prie Naujosios Vilnios poliklinikos pirmojo etapo pabaigą. Naujininkų poliklinikoje buvo instaliuota informacinė pacientų srautų valdymo sistema MEDIS, į  bendrą sistemą sujungti dviejų klinikų telefonijos ir kompiuterijos tinklai. 

Optimaliai sudėliotos operatorių pamainos sutrumpina prisiskambinimo laiką nuo 3 iki 5 min., ne piko metu suteikia galimybę perskambinti į neatsilieptus skambučius. Nesvarbu, į kurią Naujosios Vilnios poliklinikos kliniką pacientas norės prisiskambinti, jo skambutis bus nukreipimas į Jungtinį Skambučių centrą. 

Naujose ir patogiai įrengtose patalpose, pasitelkiant inovatyvias technologijas, skambučių operatorėms suteiktos puikios galimybės dirbti efektyviau. Pacientams iš esmės niekas nekinta – jei asmuo buvo prisirašęs pas šeimos gydytoją adresu Dariaus ir Girėno 18, Vilniuje, jis ir toliau ten galės lankytis, į kitą padalinį vykti nereikės. 

Tikimasi, kad dviejų medicinos įstaigų sujungimas bei Jungtinio skambučių centro atidarymas padės išspręsti sklandaus prisiskambinimo iššūkius piko metu, pagerins pacientų aptarnavimo kokybę bei medicinos paslaugų prieinamumą. 

 
 




Aukštyn