Franc
2021 gegužės 26, Trečiadienis 09:36
Nuosirdziai dekoju gydytojuj-ortopedui R.Lapenui ir med.sesutei Audre uz demesi, uz profesionaluma, uz kokybiska gydyma.Ačiū Dėvui, kad tokių gydytojų yra. Jus gydytojas nuo Dievo. Linkiu Jums Deviskos palaimos ir sveikatos.
Zita
2021 gegužės 19, Trečiadienis 08:54
Nuoširdžiai padėkoju Andžej Radvilovič už jo pagalbą siekiant atstatyti mano sveikatą. Šis specialistas tikras savo srities žinovas, nuoširdžiai besirūpinantis savo pacientais. Visada maloniai bendraujantis ir palaikantis. Ačiū Andžejui už jo patarimus ir rūpestį mano sveikata.
Stanislava
2021 kovo 27, Šeštadienis 19:13
Sveiki,
Labai malonūs ir atsakingas personalas dirbantis skiepijimo komandoje nuo covid-19. Buvau skiepyta 2 dozė kovo 24 d. iš ryto, labai demėsingas gydytojas ir slaugytojos, viskas puikiausiai suorganizuota nei minutės nelaukiau. Viena iš puikiausių poliklinikų! Ačiū!
Pacientė
2021 kovo 17, Trečiadienis 11:02
Sveiki, labai norėčiau padėkoti slaugytojai Gražinai Vočmis, kuri daro skiepus vaikams. Labai maloni slaugytoja, lengvai susikalba su vaikais, rūpestinga. Taip pat viską labai aiškiai paaiškina, kas kaip. Taip pat noriu padėkoti vaikų gydytojai Irinai Roždestvenskajai ir su ja dirbančiai slaugytojai Klaudijai, kurios ne tik labai šiltai priima mažuosius pacientus, bet ir yra objektyvios ir konkrečios.
Liubov Vištorskaja
2021 kovo 11, Ketvirtadienis 11:34
От всей души выражаю огромную благодарность доктору Rūte Urmonienė и её медсестре Liuciji Barštienė за профессионализм и индивидуальный подход к лечению.A так же за чуткое и внимательное отношение к пациентам.Большое спасибо за понимание и терпение!
Virginija
2021 kovo 11, Ketvirtadienis 02:32
Puikiai dirba visa skiepijimo nuo covid 19 komanda – operatyviai, maloniai, profesionaliai. Ir registratorės, ir skiepytojos. Viskas suderinta, viskam pasirengta. Labai ačiū ir sėkmės Jums.
Tatjana
2021 kovo 05, Penktadienis 06:25
Labai nori padėkoti akušerei Loretai Dasevič

visada labai šiltas ir malonus priėmimas, konsultavimas. Ačiū jums, visada po vizito pas jūs išeinu su nuotaika
Diana
2021 kovo 02, Antradienis 18:26
Laba diena, visų pirma susitvarkykite su registratūros darbuotojomis. Dauguma jų yra nemalonios, ir toks jausmas, dirbančios visiškai netenkinantį darbą. Nesugeba duoti gydytojo kabineto telefono numerio, kalba nemandagiai, nesuteikia informacijos.
Kitas dalykas gydytojų (ne)atsakingumas - vizitai į namus užmirštami, vaistai išrašomi po 5 priminimo, užsiregistravus konsultacijai telefonu - paskirtu laiku niekas nesiteikia paskambinti, gavus tyrimų atsakymus- irgi reikia pačiam reikalauti konsultacijos. Siaubingiausia poliklinika visame Vilniuje, jei ne Lietuvoje. Tokios betvarkės dar reikia paieškoti...
Valentina
2021 vasario 11, Ketvirtadienis 18:57
Registratūros darbuotojų darbas yra tragiškas ir apgailėtinas, vakar norėdama užsiregistruoti pas odontologą Shukelienė registratūros darbuotoja nurodė, kad skambinkite 9 rytą bus vykdoma registracija, paskambinus 9 ryto buvo nurodyta, kad talonėlių dar nėra bus 12 val. paskambins 12 val. nurodė, kad dar pas šią gydytoją talonėlių nėra skambinkite po valandos. Pasiskambinus po valandos registratūros darbuotoja nurodė, kad registracija pas minėtą gydytoją buvo ryte, dabar jau talonėlių nėra. paklausus, kodėl skambinant ryte buvo tada nurodyta skambinti po pietų į ką buvo gautas atsakymas "Nežinau aš atėjau į darbą tik po pietų nieko nežinau". Tai dabar kiekvieną registracijos darbuotoją kaip norės taip ir teiks informaciją ir kaip norės taip registruos????
Taip pat neaiški yra registracijos sistema, jeigu tu buvau jau pas dantų gydytoją tau nustatyta, kad reikia gydyti keletą dantų, tačiau išgydžius vieną dantį, dantų gydytoja negali registruoti toliau gydyti dantis , o turi registruotis per registratūrą, kur paskui pas gydytoją neįmanoma per 3 mėnesius užsiregistruoti, su tokia registratūros darbuotojų kompetenciją.
Ramutė Stravinskaitė
2021 vasario 09, Antradienis 08:13
Klientų aptarnavimo procesas, kuris prasida nuo registratūros tiesiog stebina savo nekompetentingumu! Uždavus klausimą lieki apšauktas, nes yra sakoma, kad tokia sistema. Nėra paaiškinama iki galo visa tvarka, nesiteikiama surasti geriausio ir tinkamiausio varianto pacientui, klientas išsiunčiamas namo ir sakoma, kad skambinkite ir registruokitės vėliau, nes vietų nėra. Atvykus į Naujosios Vilnios poliloniką 7 valandą ryto sakoma, kad neįmanoma patekti pas budintį gydytoją.
Labai liūdna dėl registratūros ir nuolat kėblumų keliančio jų darbo.